zondag 1 april 2018

Vrolijk pasen

Hallo,

Het zijn weer drukke dagen geweest .
Pasen stond voor de deur .....
Einde van de maand ( dus druk ,druk op het werk )
Maar daar zijn we wel aan gewend geworden dat alles vliegensvlug 
moet gaan en ook zo weer voorbij vliegt .
Maar heb nog wat tijd gehad om een bloemstukje te maken .



Dit lammetje hebben we gemaakt om onze cafetaria op te vrolijke .



Paas event op het werk.
Allemaal zo lekker !!


Maar natuurlijk ook leuke paas traktatie voor men collega's gemaakt .



Ik was ervan overtuigt dat ik een mal had met kippengaas .
Alles afgezocht en ik kon het maar niet vinden ....
Dus had ik maar een kleinere mal gebruikt uit een bijen set ... 
dat kon ook dienen  voor kippendraad ,maar daar moest 
ik wel heel veel stukjes van stansen om 
hexagon te vullen .
Natuurlijk bij het opruimen vind ik die mal van het kippengaas ;-)
 Dat was lekker groot !
Daar had ik er maar één van moeten
 stansen om het kaartje te vullen ....
Pfffffffff dat komt ervan als je zoveel rommel hebt zeker.


Ik wens iedereen een zeer fijn paas weekend .
Met veel vreugde ,familie en veel eitjes.


Groetjes,
Francisca

Geen opmerkingen: